• Chcete-li zde na své rpg udělat reklamu, napiště to do knihy "Reklamy". Jinde to bude smazáno a budete zablokováni.


Vítám zde nové hráče! :3

Poslední aktualizace: 21.10.2017
říjen X903

PHA/Sayuri Yoru

12. března 2017 v 1:39 | Via-chan |  Postavy

YORU SAYURI



Datum raození: Budúcnosť
Věk: 16
Magie: Jinyajū no Mahō ( Deity Beast magic )
(Mágia vznikla dedične, kombináciou Iron Dragon Slayer magic a Fire Demon Slayer magic)
Cech: Pôvodne Punk Hazard, teraz žiadny
Hodnost: D




POPIS


Sayuri sa už na prvý pohľad veľmi podobá na svoju matku. Až na oči, ktoré sú rovnako unikáte, ako ich mal aj jej otec. Má typické tmavé vlasy, ktoré nosieva upravneé do dvoch copov a so zostrihanou ofinou. Jej oči naberajú farbu jantáru, ťažko povedať či viac k oranžovému, alebo červenému odtieňu. Je to beloška, no nie je bledá ako stena. Skôr má zľahka ružovú pokožku, stále sa ale len ťažko dá považovať za nejakú opálenú. Sayuri má menší nos, nie príliš výrazné obočie. Má len niečo okolo 155 centimetrov a jej postava je pomerne dobre vyvinutá na to, koľko má rokov. Čo sa týka nejakého oblečenia, je to naozaj ťažko.. povedať. Sayuri má totiž neskutočne podivnú schopnosť sa z oblečenia dostať. Jej priateľia z cechu to nazvali "Syndróm nehôd šťastlivca", pretože to zahrňuje aj prapodivné situácie, kedy sa napríklad nechcene ocitne nasáčkovaná na nejakom chalanovi, či ju niekto omylom chytí za zadok.. je to proste celkom chaos a stáva sa jej to takmer stále.

POVAHA


: Je v podstate takou mačkou v ľudskom prevedení. Je extrémne náladová, dokonca aj na ženy. Často sa u nej strieda hlavne lenivosť, ktorá sa vie extrémne rýchlo premeniť na hravosť. Jej pozornosť je viac menej na bode mrazu a hrozne ľahko ju stratí. Roztržitosť by sa dala nazvať jej druhým menom, nehovoriac o jej schopnosti veci preháňať a zveličovať. Je to hrozný extrovert, dokáže sa dať do reči naozaj s každým a aj o úplne blbých topicoch a somarinách. Či už sa jedná o počasie, alebo o to či je chuťovo lepšie sladké lízatko alebo citrónový čaj. Sayuri Často potrebuje pozornosť ostatných a keď má pocit, že sa jej nebodaj niekto nevenuje, dokáže narobiť naozaj neplechu, aby pozornosť na seba upútala. Ako už bolo spomenuté, veľmi rada sa hrá. Hlavne s vecami guľatého tvaru ako rôznymi loptičkami. Taktiež má veľmi rada uzavreté a tesné priestory, v ktorých sa cíti jednoducho bezpečne. Čo je celkom zaujímavé je práve jej povaha počas boja. Prečo to ale spomínať tu? Dôvod je jednoduchý. Každý človek ma´totiž nejaký patern útokoch, nejaký predom nastavený algoritmus, ktorý bude vždy dodržiavať a vďaka čomu je vlastne aj možné tak nejak predpovedať nepriateľove útoky. Samozrejme jeden môže tento patern poćas súboja meniť, no zväčša to trvá. U Sayuri to vśak funguje úplne inak. Tento algoritmus dokáže zmeniť približne 82 krát za sekundu.. v skratke ? Je tak neskutočne náladová a nerozhodná, že sa stala nepredvídateľnou, až sa to prenieslo aj do jej mágie ako takej (Affinity mod change).


HISTORIE


Aj keď bola a aj je mnohými jej priateľmi považovaná za také malé svetlo ich "źivota", Sayuri nemá príliš svetlú minulosť. Teda nie ani tak ona, no povedzme že.. pochádza z nie práve normálnej rodiny, nie práve normálnych ľudí či mágov. Jej matka, rovnako ako otec, boli hľadaný zločinci ktorí počas svojho aktívneho pôsobenia v temných cechoch zabili nespočet ľudí. Či už ďalších mágov, ale aj úplne nevinné osoby. Povedzme že by nikto neočakával od Sayuri, že sa vydá na tú legálnu cestičku. Mala však šťastie v nešťastí. Nikdy nepoznala svojho otca a jej matka sa jej zdala už v mladom veku, aby mohla mať normálny život. Rin Yoru ju dala Lilymu, pri čom sa sama vzdala rade. Nemohla riskovať, že bude mať jej dcéra rovnako pokašlané detstvo a rovnako pokašlanú budúcnosť, ako ona. Keďže je ale pre maćku pomerne nemožné niekoho vychovávať, už ako štvorročnú Lily zobral Sayuri do novo vzniknutého legálneho cechu s názvom Punk Hazard.

Sayuri sa v tomto cechu naućila mnohé. V podstate tu vyrastala a stal sa jej ďalšou rodinou, aj keď na jej mamu nezanevrela a sama ju aj s Lilym chodievala navštevovať. Ťažko povedať, čo však také návštevy väzenia zanechajú na psychike malého dievčaťa. Sayuri ale bola vždy psychicky veľmi silná a tak nejak nedokázala hladieť na dôvody či povery, ktorým jej matku mnohý ľudia obdarovali. Dalo by sa povedať, že jej to bolo jedno? Proste svoju mamu aj cez všetko mala rada. Ťažšie boli len rozlúčky, keď ju muela v tom väzení nechať.

Postupom času sa Sayuri vypracovala na pomerne vysokú úroveň. Mohli za to aj jej gény a schopnosti, či skôr potenciál, ktorý po svojich rodičov zdedila. Bola dostatočne schopná na to, aby bola vybraná ako jeden z týmu cechu Punk Hazard v nastávajúcich magických hrách. Čo sa ale stalo tam, bolo viac než.. no.. prapodivné. Sayuri spolu s cechom prechádzala jednou skúškou za druhou a vlastne sa im aj celkom darilo. Dostali sa až do finálovej desiatky, kde sa ale začali problémy. Nemohli za to ani tak ostatné cechy, ako skôr Sayuri a jej blbá zvedavosť, ktorá ju.. dostala na miesto, kde sa nachádza teraz.. minulosť. Sama si presne nepamätá, či naštvala nejakého mocného časového mága, alebo či prešla nejakou bránou ktorá práve viedla údržbu alebo či ju niekto len neoklamal a nevystrelil si z nej, no zrazu sa ocitla v časoch, kedy ešte ani nebola plánovaná.

MISE


TypSplněno
A22
B10
C15
D27
S8


SCHOPNOSTI

SchopnostBody
Síla40/40
Rychlost40/40
Chytrost15/40
Obratnost40/40
Výdrž30/40
Magie40/40
Affinity mod change40/40
Jinyajū no Hoko40/40
Jinyajū no Kagizume40/40
Jinyajū no Saiga40/40
Jinyajū no Chōshinsei0/40
Take-over: Cat Goddess (Second Origin)1/1







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Admin: Fairy Ichikawa
Výroba layoutu: Via (kontakt: Hráči>Via)
Poděkování všem nynějším aktivním hráčům za jejich ochotu a volný čas věnovaný tomuto webu! :3